woensdag 7 maart 2007

Websurf's up dude!

Firefox is hot. Hot vanwege de mogelijkheden van gebruik van plugins op de browser wat ons internetleven aanzienlijk verbetert.
Een van een fijnste pluginnetjes vind ik zelf stumbleupon. Deze plugin combineert de online bookmark sites met een eigen profiel. Binnen dit profiel kun je je persoonlijke interessegebieden in de vorm van categorieen aangeven. Hierna kun je op de Stumble knop willekeurige favoriete sites geladen krijgen en aangeven of dit voor jou ook een favoriet is.
Het eerste laden van de sites gebeurt weer op basis van andermans favorieten... en zo wast de ene hand de andere. Jullie begrijpen dat ik mijn enthousiastme over nieuwe kewle sites graag kwijt wil en zullen dan ook hier gepost worden.

Ik zal zeggen installeer de plugin via stumbleupon.com of bekijk via mijn favorieten

Geen opmerkingen: